opp
Dostopnost

GORENJE, d. d.

Gorenje, d. d., spada med vodilne evropske izdelovalce aparatov za dom s skoraj 70-letno tradicijo. Svoji dve globalni blagovni znamki (Gorenje in premijsko blagovno znamko Asko) in šest lokalnih blagovnih znamk so zasnovali tako, da tehnološko dovršeni, inovativni, energetsko učinkoviti in vrhunsko oblikovani aparati za dom uporabnikom v 90 državah sveta ponujajo preprosto, intuitivno uporabniško izkušnjo in jim olajšujejo življenje.

V Gorenju je bilo konec leta 2014 skupaj zaposlenih 4082 delavcev, od tega je bilo 261 invalidov oziroma 6,6 odstotka zaposlenih. Povprečna starost zaposlenih v Gorenju je bila 44 let, starejših od 50 let je bilo 24,5 odstotka zaposlenih. Od vseh zaposlenih je bilo dobrih 49 odstotkov žensk, na novo so zaposlili 34 invalidov.

Gorenje je izrazito tržno naravnano, kljub temu pa se zavedajo pomena vlaganja v sodelavce. Politika družbe je, da zagotavlja in redno izboljšuje zdravo in varno delovno okolje za svoje zaposlene. Kljub naraščanju števila invalidov, kar je predvsem posledica zviševanja povprečne starosti zaposlenih, si prizadevajo, da so vsi ustrezno zaposleni. Za Gorenje je vključevanje invalidov in zagotavljanje enakopravnosti za vse zaposlene vrednota. Ustrezne delovne razmere zanje zagotavljajo tudi s projekti ergonomije delovnega mesta, promocije zdravja ipd., ob tem pa v skrbi za dolgoročno ohranjanje zdravja zaposlenih tudi nenehno tehnološko posodabljajo proizvodnjo.

Poleg tega ima Gorenje od leta 1991 invalidsko podjetje, v katerem je bilo konec leta 2014 več kot 460 zaposlenih invalidov.